میوه آووکادو .. این قابل توجه ترین مزیتی است که قبلاً نمی دانستیم!


این که آیا تصور نمی کنید که نان تست یا چیپس بدون چاشنی گوآکامول بخورید یا چند برش آووکادو به نان تست صبح خود اضافه کنید ، نمی توان انکار کرد که آووکادو میوه ای خوشمزه است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت Eat It Not This منتشر نشده است ، خوردن آووکادو فوایدی دارد که حتی بزرگترین طرفداران آنها نیز نمی دانند ، زیرا منبع خوبی از پتاسیم هستند و می توانند به تسکین درد ماهیچه ها کمک کنند.

و متخصص تغذیه لیندسی ونگلر توضیح داد که آووکادو حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز است که می تواند به رفع برخی از گرفتگی های عضلانی کمک کند.

در حقیقت ، یک موز متوسط ​​فقط 422 میلی گرم پتاسیم دارد ، در حالی که یک آووکادو با اندازه مشابه 690 میلی گرم از مواد معدنی پایه را به شما می دهد.

آووکادو (iStock)

آووکادو (iStock)

ویتامین سی

یک آووکادو به طور متوسط ​​حاوی تقریبا 12 میلی گرم ویتامین C است که با کاهش درد عضلات نیز مرتبط است.

مقاله ای که در سال 2020 در Scientific Reports منتشر شد نشان داد که مصرف پوره آووکادو زمان بهبود فشار خون سیستولیک بعد از تمرین را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

این امر همچنین زمان بهبود ضربان قلب را در مقایسه با گروه دارونما نصف کرد.

با این حال ، اگرچه آووکادو می تواند برای تمرینات شما مفید باشد ، اما هنوز کالری و چربی بالایی دارد ، بنابراین اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید ، ممکن است بخواهید یک یا چند وعده در روز بخورید تا از اکثر آنها لذت ببرید. افزودنی های خوشمزه به رژیم غذایی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *